Thursday 10 January 2013

UMPAN Siri 3


Layaran Terbesar Tahun Ini
Oleh Max Peacock


AKASHAH (kiri) bergambar dengan seekor layaran 60kg iaitu ikan terbesar pernah dinaikkan atas bot Abang Mat.
AKASHAH (kiri) bergambar dengan seekor layaran 60kg iaitu ikan terbesar pernah dinaikkan atas bot Abang Mat.
Akashah Rashid senyum puas ikan idaman mampu ditewaskan 

TERIMA KASIH kepada EDITOR MAJALAH UMPAN yang diterbitkan oleh "Syarikat KARANGKRAFT", En. Hazrizal kerana sudi menerbitkan beberapa artikel milik saya untuk MAJALAH UMPAN EDISI BULAN aPRIL 2012. Apa yang membanggakan, saya telah terpilih menjadi "Front Page" untuk keluaran kali ini.

Selain itu, 3 artikel hasil penulisan saya juga diterbitkan di dalam majalah ini. Ini Merupakan penghormatan dan pengiktirafan pada penulisan saya kali ini. Semoga dengan penulisan saya ini, MAJALAH UMPAN akan berkembang maju dan diminati oleh segenap pemancing di MALAYSIA.

Bagi yang belum memilikinya, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkannya. Ternyata majalah ini penuh dengan maklumat memancing serta memberi pelbagai info & tips-tips yang berguna kepada pemancing. Majalah yang wajib milik ini hanya berharga rm8.00# senaskah. Ternyata majalah ini memberi banyak kelainan berbanding majalah lain yang terdapat di negara ini.

SEKIAN TERIMA KASIH DARI SAYA!!




No comments:

Post a Comment